Tuesday, July 26, 2011

"Quem e atento a palavra encontra a felicidade, quem confia no Senhor e feliz."(Pr16,20)


Deus proíbe Moisés de atravessar o Jordão 


Deuteronômio 3


21 Também dei ordem a Josué no mesmo tempo, dizendo: Os teus olhos viram tudo o que o Senhor vosso Deus tem feito a esses dois reis; assim fará o Senhor a todos os reinos a que tu estás passando.
22 Não tenhais medo deles, porque o Senhor vosso Deus é o que peleja por nós.
23 Também roguei ao Senhor nesse tempo, dizendo:
24  O Senhor Jeová, tu já começaste a mostrar ao teu servo a tua grandeza e a tua forte mão; pois, que Deus há no céu ou na terra, que possa fazer segundo as tuas obras, e segundo os teus grandes feitos?
25 Rogo-te que me deixes passar, para que veja essa boa terra que está além do Jordão, essa boa região montanhosa, e o Líbano!
26 Mas o Senhor indignou-se muito contra mim por causa de vós, e não me ouviu; antes me disse: Basta; não me fales mais nisto.
27 sobe ao cume do Pisga, e levanta os olhos para o ocidente, para o norte, para o sul e para o oriente, e contempla com os teus olhos; porque não passarás este Jordão.
28 Mas dá ordens a Josué, anima-o, e fortalece-o, porque ele passará adiante deste povo, e o levará a possuir a terra que tu verás.
29 Assim ficamos no vale defronte de Bete-Peor.


A Petrobras lança, no dia 1º de agosto, a Seleção Pública para Projetos Esportivos Educacionais do Programa Petrobras Esporte & Cidadania. Construído em alinhamento com a Política Nacional do Esporte, o modelo desta Seleção Pública é inédita no país e destinará R$ 30 milhões a projetos que promovam a inclusão social por meio de atividades esportivas para crianças e adolescentes.
Com a finalidade de assegurar a igualdade de condições no acesso a seus recursos, a Petrobras realizará, a partir de setembro, Caravanas Esportivas, presenciais e on-line. Através das caravanas, os interessados em inscrever projetos poderão entender melhor o regulamento da seleção e tirar dúvidas sobre a elaboração dos projetos. A programação estará disponível no site a partir do dia 15 de agosto.
A Seleção Pública para Projetos Esportivos Educacionais faz parte do Programa Petrobras Esporte & Cidadania, que tem o objetivo de apoiar o desenvolvimento do esporte olímpico brasileiro e contribuir para a democratização do acesso popular a práticas desportivas. A iniciativa representa o maior investimento já realizado por uma empresa brasileira no desenvolvimento do esporte no país. Além disso, reflete o compromisso da Petrobras com o desenvolvimento humano e social por meio do esporte.








BREAKING: President Obama Addresses the Nation Tonight at 9
Tonight at 9 p.m. EDT President Obama will address the nation on the stalemate in Washington over avoiding default and the best approach to cutting deficits.
You can watch the speech live at WhiteHouse.gov/live starting at 9 p.m. EDT tonight.



President Obama Addresses the Nation. Watch Live at WhiteHouse.gov/live


HELP US!




A sétima edição da Liga Centro-Oeste de Futsal iniciam os jogos amanhã, dia 03 de agosto. Todas as partidas serão jogadas no Ginásio Internacional Newton de Faria e a entrada é gratuita.

A competição deste ano contará com a participação de oito equipes que estão divididas em dois grupos. Na chave A estão, além do Anápolis Futsal/Super Bolla-GO, que será o anfitrião, as equipes do Cresspom-DF, do APAS/Três Lagoas-MS e a Juinense Futsal-MT. Os times dessa chave jogam entre si, se classificando os dois melhores colocados para as semifinais.

Já a chave B conta com a presença do EC Rio Verde-GO, do Peixe/Mazza-DF, do Colégio ABC-MS e do Uirapuru-MT. A exemplo do que ocorre na chave A, as equipes do grupo B também jogam entre si em um turno. Os dois mais bem colocados da chave seguem para as semifinais, onde se enfrentarão com os classificados do grupo A, definindo assim os finalistas.

Na primeira rodada o Rio Verde faz o primeiro confronto do dia ao encarar o Colégio ABC, a partir das 15h30. Logo após, às 17h, a Juinense joga diante do Cresspom. Às 18h30 o Uirapuri entra em quadra para enfrentar o Peixe/Mazza, enquanto o último jogo do dia reserva a estreia do Anápolis Futsal, que enfrenta o APAS/Três Lagoas. 









August 4, 2011
Hello Cats & Kittens,
I can't believe it's August. I hope you are having a fruitful summer.
I've had my head down writing Version 3 of Music Success in Nine Weeks and the newCyber PR® Course which will be making it's debut at Middle Tennessee State University (MTSU) this fall. Having a class that bears the Cyber PR® name and teaches from my books and observations is a dream come true and I am both humbled and so excited to see how this course unfolds for the MTSU students who will be taking it and working alongside my agency to gain real – life experience by helping some of our artists!
As many of you know I can't stay put for long – so another few trips are shaping up – Nashville and Europe are in the works!
In This Issue:
  1. Where's Ariel? Back To School! Master classes in Social Media led by me in Nashville, London & throughout Scandinavia.
  2. Featured Article: Musicians Arsenal Killer Apps, Tools and Sites – cutting edge and useful must-haves to boost your online marketing and promotion in our new blog series.
  3. INTRODUCING... Our New Boost Campaign: We add hundreds of followers to your Twitter Page – for $199 (Scroll down to read more)
Where's Ariel?
Sept 12 – 15 – TBA – Nashville Master Class
Sept 20 - Coming Back To London – Teaching a Social Media Master Class at PRS House
Sept 20 - Tweet Up – With some of my favorite London based friends
Sept 23 & 24 - Musik & Talang Conference – Vaasa, Finland
Sept 30 – Master Class with Gramart – Oslo, Norway

Just in case you haven't noticed, there's a new series on our blog called Musician's Arsenal Killer Apps, Tools and Sites. It includes cutting edge and useful must-haves to boost your online marketing and promotion.  It's written by our very own Jason Loomis who has just joined my team full time handling business development & new media maker relations here on Team Cyber PR®.
So far, he's reviewed some absolutely fantastic new applications
Onesheet
A very easy and effective web presence solution for musician's struggling to create an attractive website. For those of us who can't build a nice WordPress site to save our lives, Onesheet is here to save the day.
Turntable.fm
Yet another new site for us to learn and love. At this point, Turntable.fm is all the rage. It has some 140,000 users already in its first month and appears to be picking up speed. This is a fantastic platform for artists to discover a new fan base and share your music with them.
NoiseTrade
NoiseTrade is a platform for both artists and fans to discover each other. For the fan, it provides a fantastic and easy way to find new music. For the artist, NoiseTrade is a remarkably elegant way to share their music with potential fans.
Bandsintown
The basic concept of Bandsintown is pretty simple; let your fans know when and where you are playing. A Facebook app that creates real Facebook events for all your shows.
Jason will be posting a new site or App every other Wednesday. If you have a tool you love that you would like him to consider please let us know on the blog
Follow Jason on Twitter: @JLoom718
INTRODUCING... Our New Boost Campaign: We add hundreds of followers to your Twitter Page – for $199
YouTube Boost Campaign
We Add 500 New Targeted Twitter Followers
Twitter has over 100 million users and it’s an amazing way to quickly build your brand and connect with lots of people you’d never meet otherwise. As a musician, you want to share your music with as many people as possible, and Twitter allows you connect to thousands of people at once.
This Campaign
  • Gets you 500 new targeted followers to your Twitter account
  • Reaches out to your potential followers
  • Pinpoints individuals who have already identified themselves as liking similar music to yours
  • Targets potential followers based on your location
  • Includes a full PDF of Ariel’s proven techniques that will help you master two-way engagement so that you can connect with your new fans
  • Includes videos that walk you through best Twitter practices and strategies
Cost & Campaign Duration:
Full Campaign: $199
Duration: 1 month
Contact Us
Forward to a Friend
Click here to forward this email to a friend…




Permission & Privacy
You have received this email because you "opted-in" and requested to receive the Ariel Publicity Band Letter or as a courtesy because you are a member of the music media. To unsubscribe to this email list, please click here. Thank you.